رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره

شاه نی نی

عکس های جدید رزا

1393/5/27 13:45
1,510 بازدید
اشتراک گذاری

سرگرمی جدید من

من و شکوفه های بهاری

رزا وقتی نوسط پدر بر دیوار میخکوب میشود

چه خانوم شدم...

وقتی بی اجازه به لوازم مامانمون دست بزنیم این شکلی میشیم دیگه

من و عفونت چشمم

در حال خرابکاری در کشو ی لباسا

دیگه چیزی غیر از پامو پیدا نکردم تا بخورم

بازم خرابکاری این دفعه ساک خودم

همینی که گفتم . افتاددددد؟

و این بار در آشپزخانه

لوس لوس لوس

این هم یه مدل کودک آزاری  یک دقیقه ای

من و پسر عمه ام

 

پ . ن : مدتها بود عکس های رزا رو نگذاشته بودم . بالاخره فرصت دست داد . این روزها هم با همین شیطنت های رزا مشغولیم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عاشق
2 شهریور 93 16:23
عین هلیای من شیطونی و چقدر شیرینین شما نی نی ها
مامان عاشق
6 شهریور 93 18:54
ماشالا به اين خوشگل خانم، ميبينم كه موهاش در اومدهدخي ما كه هنوز بي مو ميباشد
ندا
19 شهریور 93 10:17
فداش شم ، هزار ماشالاااا چقدر بزرگ و دوست داشتنی شده ، خدا حفظش کنه دلم براش تنگ شده بود ممنون شهرزاد جون به خاطر عکسهای قشنگش
ناهید(مامان امیرحسین)
10 آبان 93 18:43
عکسای جالبی بود ماشالله خانومی شده برای خودش خداحفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد