رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

شاه نی نی

جواب غربالگری

1391/7/19 16:18
457 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز جواب غربالگری رو گرفت و خوند. low risk  زده اما مامانیم گریه کرد و بابا هم کلی بهش خندید . رفت دکتر اما دکترش نبود تا یک شنبه باید صبر کنیم تا ببینیم چی میشه . این روزا بابایی خیلی عاشقانه با مامان رفتار میکنه . خدا رو شکر بابایی خیلی مامانیمو دوست داره .

 

فرق اينجا با انجا !

داشتم با خودم فكر مي كردم سواي مباحث فيزيو لوژيك اگر قرار بود ما جنين ها به جاي رحم مادر در جايي از بدن پدر ها زندگي مي كرديم چه اتفاقي مي افتاد :

*احتمالا در همان هفته ي اول حوصله شان سر مي رفت و سزارين مي كردند

*كشوي ميزشان را از طريق هل دادن با شكمشان مي بستند

*اگر ويار مي كردند باعث بوجود امدن قحطي مي شوند

*به خاطر بي توجهي تا لحظه ي زايمان هم سراغ دكتر نمي رفتند و احتمالا در اداره يا دستشويي وزن حمل مي كردند

* به جاي پوشيدن لباس راحت كمربند شان را محكم تر مي بندد تا بزرگي شكمشان مشخص نشود !

*اگر بچه ي تو شكمشان لگد بزند انها فورا توي سرش مي زدند تا ادب شود


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیررضا کوچولو
19 مهر 91 18:53
سلام عزیزم خدا رو شکر که جواب ازمایشات غربالگریتون خوب بود ...... از خدا میخوام این روزهای انتظارت به سلامت بگذره و هر چه زودتر نینیت رو تو بغلت بگیری .. عزیزم تو هم که حالا از همه ی ما به خدا نزدیکتری برا خواهرم دعا کن تا خدا ناامیدش نکنه
زهرا
22 مهر 91 8:35
سلام شری بانو جان.ایشالا که چیزی نیست عزیزم اصلا خودتو ناراحت نکن.هیچی نیست مطمئن باش.من توی اندیشه زندگی میکنم.منم سونوی جام جم میرم و دکترم هم خانم هاشمی.
یک دوست
23 مهر 91 17:53
سلام مامان و باباهای مهربون نی نی خوشگل شما دارن بزرگ می شن و شما به سرعت دارید فرصت رو از دست می دین هرچی دیرتر اقدام کنید در آینده پشیمون تر می شین . اگه دوست دارید یه روزی نی نی خوشگلتون دستای شمارو برای این کار ارزشمند ببوسه و همیشه این کار شما رو ستایش کنه دست به کار بشین و یکی از با ارزش ترین کارهای دنیارو براش انجام بدین . http://www.shahrekhatere.com/ مطمئن باشید اگه این کار رو انجام ندین حتما یه روزی حسرتش رو می خورین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد