رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

شاه نی نی

جدیدترین عکسهای رزا

1392/3/22 13:56
2,490 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس خیلی حرف برای گفتن داره اااااااااا. ژستو برم

 یک نگاه موذیانه و منتظر فرصت برای فریاد کشیدن 

 و حالا یک جیغ بنفش

 نمیدونم خوابم یا اینکه دارم داروهامو میخورم البته بدون کمک دست 

 اینم دستای بابام و پاهای من . میگن پا قلب دومه راست میگنا 

 

 یک پف باد دار بعد از یک خواب طولانی

 ذوق میکنم چون دراز شدم و پاهام از کریر زده بیرون 

 این هم همون خواب طولانیه است که پف داده به صورتم . هههههههه

 

 و اینجا بعد از یک گریه ی مفصل به یک خواب لوسانه رفتم 

 و یک عکس با مزه از رزا

وقتی بابائیمون زیادی بوسمون کنه همین میشه دیگه جوش میزنیم و مجبوریم پماد بمالیم

و این هم ذوق هنری بابام در عکاسی با یک پوزیشن جدید

و این هم داداش دوقلوم هههههههههههه

جا قحط بود برای نشستن رو سینه ی مامان بزرگمون نشستیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ندا
21 خرداد 92 16:03
واااای خدایاااا این دخملت دل مارو برد دیگه ، الهی فداش بشم من که اینقدر ناز و با نمکه ، چه عکسای قشنگی انداختید ، خدا حفظش کن
ببوس از طرف من دخمل گلتو


نظر لطفته ندا جون
دیدم نوشتی رفتی دکتر چون نی نی ات تکون نخورده . نگران نباش . امیدوارم زود زود بیاد بغلت . راستی ندا جان ببین میتونی وبت رو انتقال بدی به نی نی وبلاگ ؟
ندا
21 خرداد 92 16:08
وااای چقدر عروسکه شبیه خودشه، قربونش بشم که مثل فرشته ها خوابیده
سارا
21 خرداد 92 18:37
هزار ماشالا به این دختر دوست داشتنی و مهربون
انشالا با دل خوش و زیر سایه ی پدر و مادر بزرگ شه و هزاران لحظه ی خوش با خودش ارمغان بیاره .




ممنون سارا جان امیدوارم برای شما هم همینطور باشه .
خواهش میکنم موردی نبود سارا جان . هر طور راحتی عزیزم.اما از نظر من اصلا مهم نیست
افسانه بیرامی
22 خرداد 92 10:04
الهی من فداش بشم فرشته کوچولو رو . خیلی نازه ماشااله مثل مامانش خوردنی و زیبا


ممنون افسانه جان به سامان شما که نمیرسه
خاله ی آبنبات
22 خرداد 92 17:22
آخی اون خواب لوسانه ش خیلی قشنگ بود عکس صورت پمادی ش هم معصومانه و ناز شده اما از همه جالب انگیزتر اون داداش دوقلوش بود واقعا خیلی شبیه هستند
ندا
24 خرداد 92 15:22
شرمنده خودمم خیلی تو فکرش بودم این کارو بکنم نتونستم ،
حالا باید از چند نفر بپرسم ببینم می شه انتقال داد یا نه
ممنونم شری جووون که سر زدی عزیزم
مواظب خودتو و فرشته کوچولوت باش
ببوسش از طرف من


فدات ندا جان
یه گزینه ی انتقال باید داشته باشه
راستی چند بار اومدم کلوپ نبودی
ندا
25 خرداد 92 19:41
بازم شرمنده عزیزم ، این روزا خیلی حوصله ندارم ،راستشو بخوای اگزمای حاملگی بیچارم کرده تمام بدنم دونه های قرمز زده و به شدت می خاره ، سنگینی و درد لگن و دست و پاها هم از یه طرف اذیتم می کنه گلم
ببخش بوس


آخی خیلی ناراحت شدم امیدوارم زودتر خوب شی و نی نی سالم بیاد بغلت وقتی بیاد همه ی دردات یادت میره
مامان حنانه زهرا
26 خرداد 92 19:35
خداحفظش کنه خیلی نازه
لاله
28 خرداد 92 0:12
سلام عزیزم. واااااااااااای که چقدر دخملت نازداره . چه قدر هم خوش عکسه ماشالله. خداحفظش کنه. از طرف من ببوسش. جقدر توبارداری اون عروسک رو دیدی که شد شبیهش مثل یه دوقلو می مونن هههه خیلی خوشگله.
من هم توی بارداری یه عروسک پسرونه داشتم که بیشتر وقتا تو چشم بود نگاش می کردم پسرم تقریبا شبیه اونه ایشالله بتونم بعد عکسش رو هم میزارم.
من پسرم رو به هرکسی نمی دم ولی حاضرم به رزا کوچولو بدم.

سلام به وبلاگت اومدم اما نتونستم نظر بذارم . خیلی پسرت شیرینه . خدا حفظش کنه نظر لطفته رزا مال شما
ریحانه(مامان پارسا)
28 خرداد 92 7:54
ما شاا... خیلی نی نی نازی دارید براش اسفند دود کنید خوشحال میشم پیش ما هم بیایید.از طرف من روزا جونو ببوسید
ارلا
1 تیر 92 14:29
سلام وب نازی داری خوشحال میشم به من سر بزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد