رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

شاه نی نی

شاه نی نی

1391/4/26 15:07
731 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شاه نی نی شروع به کار کرد . دو ماهه که مامانی با بابایی ازدواج کرده و تصمیم گرفتن زودی من یعنی نی نی داشته باشن تا بشن سه نفر یعنی مثلث عشق. هنوز هیچ خبری نیست . یه پسر خوجل می خوان . خودم هم هنوز اونقدر بزرگ نشدم که ببینم چی هستم  .امیدوارم که خدا زودتر منو ببره تو دل مامانی . امشب شبیه که می خواهن واسه درست کردن من اقدام کنن امیدوارم که من یه نی نی ماه و سالم و خوب باشم . خدایا آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان
25 تیر 92 15:08
چجوری مهر اقدام کردید بعد فروردین به دنیا اومد ؟


عزیزم ما آخر خرداد اقدام کردیم . اوایل اریبهشت ازدواج کردیم . این مطلب در تاریخ مهر ماه ویرایش شده و نی نی وبلاگ متاسفانه تاریخ قبلی رو پاک میکنه . ممنون که تذکر دادین . درستش میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد