رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

شاه نی نی

بدون عنوان

1392/8/29 19:32
644 بازدید
اشتراک گذاری

رزای گلم الان 6600 شدین اما همچنان شیطون و بازیگوش .
بهتون سوپ میدم فرنی و پوره میدم میان وعده هم  آبمیوه هویج و سیب در مقادیر بسیار کم میدم چندروزه که زرده تخم مرغ رو هم شروع کردم . شیر خودم رو میخورین شیر خشکم میخورین .  سرلاک هم من 5 تا قاشق آب میریزم با 1 قاشق سرلاک که ترکیب خوبی میشه و گاهی بهتون میدم . رزای نازم خیلی خوب با نی آب رو میکشین که فکر میکنم از ذات شکموتون باشه . چون یه دونه ماده ی غذایی رو لایی رد نمیکنین و همچنان قلمی موندین.  زرده تخم مرغ رو از یه نخود شروع کردم یه روز درمیان تا به یه زرده کامل رسید . با کره و گاهی با پلوتون قاطی میکنم میدم بهتون.
پلو رو هم دم نمیکنم میذارم اونقدر با گوش میپزه که له میشه بعد میکس میکنم .
اما این روزها
خیلی بی قراری میکنین فکر کنم دندوناتون داره در میاد که اینقدر بهتون داره سخت میگذره . دیروز براتون ژل دندون خریدم اما دوستانم میگن خطر خفگی داره . دیشب نصف شب تب کردین که براتون شیاف زدم و پاشویه اتون کردم جدیدا شبها چنان جیغ هایی میزنین و از خواب بلند میشین که نگو نمیدونم از دندونتونه یا چیز دیگه . امروزم پدرتون تمام تنتون رو با روغن ماساژ داد . کمی دردش بهتر شد چون فکر میکنم یه کوچولو هم سرما خوردین . قربون اون صدای نازت برم که گاهی هم میگین دددد و ماماماماما و بابابابابابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ناهید(مامان امیرحسین)
29 آبان 92 20:01
نوش جان رزا جان واااای که این دندون درآوردن چه مرحله ی سختیه. ایشالله که زود و راحت دندونات در بیاد عزیزم و زیاد اذیت نشی و مامان و بابات رو هم زیاد اذیت نکنی.
مامان شاه نی نی
پاسخ
ممنون امیدوارم . رزا که خیلی داره اذیت میشه
ندا
2 آذر 92 16:04
مطمئن باش از دندون درآوردنه شهرزاد جون ایشالا این روزها هم به آسونی سپری می شه و رزای خوشگلم مرورایدای کوچولوشو در میاره غذاهایی هم که می خوره نوش جونش باشه پارسای منم یکم سرماخورده البته فکر کنم مال رزا سرماخوردگی نباشه به خاطر دندونشه که فکر می کنی سرماخورده فدای ماما بابا گفتنش بشه خاله
مامان شاه نی نی
پاسخ
ممنون خاله نداش ایشاله پارسا هم به سلامتی دندوناش در بیاد
ناهید(مامان امیرحسین)
11 آذر 92 16:32
طاها یا تارا کیه که تیکرش رو گذاشتی مامان شاه نی نی؟ نکنه دسته گل به آب دادید؟
مامان شاه نی نی
پاسخ
این تیکر مال عمه ی رزاست. هنوز برای خودم زوده بابا
عسل بانو
12 آذر 92 14:39
سلام دختر خواهر منم موقع دندون درآوردن چند روز بی تابی میکرد دندون کوچولوش داشت مثل یه جوونه ناز میزد بیرون سخت بود ولی بالاخره اونم گذشت . راستی منم رفتم دکتر دوباره تصمیم گرقتم حامله شم تورو خدا برامنم دعا کن مرسی آبجی گلم
مامان ایلیا
12 آذر 92 15:48
نوووووش جونت رزای قشنگم ایشالله که زودتر مرواریدای قشنگش در بیاد و اذیت نشه ایلیا که خیلی اذیت شد
ناهید(مامان امیرحسین)
12 آذر 92 22:32
فکر کردم از دستتون در رفته فاجعه میشه اگه بشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد