رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

شاه نی نی

درس خواندن رزا

1392/3/30 12:44
746 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا من و بابائیتون داریم باهاتون کتاب های هوش رو کار میکنیم. با این که تو کتاب گفته از ماه سوم به بعدشروع کنید و شما هنوز ماه سومتون تموم نشده اما خیلی اشتیاق دارین و با دقت تمام به کتاب نگاه میکنید . کلی می خندیم وقتی من و بابایی باهات حرف میزنیم و میگیم حالا دیگه باید درس بخونی تو هم دست و پاتو تکون میدی و با این کار شوق و ذوقت رو میبینیم. هزار ماشالله به دختر گلم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مانی مسافر کوچولو
30 خرداد 92 22:13
نازی ماشا..
ندا
31 خرداد 92 1:32
فدای دختر خوشگلت بشم ، هزار ماشالا روز به روز داره بزرگتر و خوشگلتر می شه ، خیلی خوبه که از الان دارید براش وقت می زارید ، ایشالا وقتی بزرگ شد همیشه باعث افتخارتون باشه


فدات شم ندا جان . امیدوارم همیشه زنده باشی و سایه ات بالای سر نی نی کوچولت باشه .
کتاب هوش 4 تا کتاب کوچیکه که اکثر سیسمونی فروش ها دارن که اسم تقویت هوش کودکان 3 تا 6 ماه و 6 تا 12 ماهه هستش. آموزش رنگها پیداو پنهان و اشکاله . تو کتاب اصلیش همه چیزو توضیح داده . خوبه برای نی نی هاتون بخرین . قیمتشم فکر کنم یا6 یا 8 تومنه .
ندا
31 خرداد 92 1:34
عزیزم شرمنده سئوال می کنم ، فضولی منو ببخش
می تونم بپرسم با چی باهاش کار می کنید؟؟؟



کتاب هوش 4 تا کتاب کوچیکه که اکثر سیسمونی فروش ها دارن که اسم تقویت هوش کودکان 3 تا 6 ماه و 6 تا 12 ماهه هستش. آموزش رنگها پیداو پنهان و اشکاله . تو کتاب اصلیش همه چیزو توضیح داده . خوبه برای نی نی هاتون بخرین . قیمتشم فکر کنم یا6 یا 8 تومنه .
ریحانه(مامان پارسا)
1 تیر 92 9:22
قربونت برم چه چقدر خوشگل نشستی
مامان جونی جریان کتاب هوش چیه؟


ممنون مامان پارسا جون
کتاب هوش 4 تا کتاب کوچیکه که اکثر سیسمونی فروش ها دارن که اسم تقویت هوش کودکان 3 تا 6 ماه و 6 تا 12 ماهه هستش. آموزش رنگها پیداو پنهان و اشکاله . تو کتاب اصلیش همه چیزو توضیح داده . خوبه برای نی نی هاتون بخرین . قیمتشم فکر کنم یا6 یا 8 تومنه .
ندا
1 تیر 92 18:43
ماشالا انقدر دخترت خوشگل و نازه که خیلی وقتا دلتنگش می شم و میام عکسشو می بینم


فدات ندا جان ایشاله یه روزم من بیام نی نی ات رو ببینم
ریحانه(مامان پارسا)
4 تیر 92 8:57
سلام من بازم اومدم

خوش اومدی
آرام
4 تیر 92 15:36
شري بانو عزيزم چه عكساي قشنگي
خدا حفظش كنه اين ني ني ناز و خوشگل رو الهي هميشه دلتون شاد و لبتون پر خنده باشه.


ممنون آرام جان
خدا دل تو رو هم شاد کنه .
خاله ی آبنبات
31 تیر 92 16:34
چه عکس قشنگی... دوتا گل در کنار هم... هردو هم رز...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد