رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

شاه نی نی

سه ماهگی

1392/4/11 13:56
489 بازدید
اشتراک گذاری

رزا امروز وارد 3 ماهگی شد . دختر گلم دیگه کم کم جیغ میزنین و خنده های صدا دار میکنین . الهی فدای شما بشم من که تازگی ها غلت هم میزنین و رو یه دست می افتین و نه میتونین دمر شین نه طاق باز. کلی من و بابایی بهتون می خندیم دخترک نازم . دیگه قشنگ گردن هم میگیرین و فکر کنم به زودی سینه خیز برید . دوستت دارم نو گل زندگیم . رفتم نمونه ی آزمایش تون رو دادم بیستم جوابش میاد . دیشب ساعت 4 صبح وقتی بهتون شیر میدادم گریه میکردم پدرتون بلند شده میگه چرا گریه میکنی ؟ میگم این همه زجر میکشم به رزا شیر میدم اما طفلکم لاغره . چاق شو دیگه نازدونه ام .

این هم عکس سه ماهگی گل دخترم رزا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایلیا
13 تیر 92 14:06
سلام مامانی.ماشالله به این ناز دختر خوشگل.خدا حفظش کنه
پسر ماهم خوشحال میشه به وبلاگش سر بزنید


سلام مامان ایلیا حتما با مامانم سر میزنیم
ریحانه (مامان پارسا)
15 تیر 92 15:58
مبارک باشه ناناز خانم
خانم اومدم عکسا رو ببینم هنوز نذاشتی


حتما میذارم عزیزم
ریحانه(مامان پارسا)
16 تیر 92 9:24
بدو بدو بیا تو موفق میشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد