رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

شاه نی نی

دردت رو نبینم من

1392/4/11 18:23
503 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی بی حوصله ام . رزای نازنینم به خاطر لاغریش مجبور شد آزمایش بده. ازش خون گرفتن و خانمی که آزمایش گرفت به خاطر بی احتیاطی آز رو نخوند و فکر کرد خون برای بیلی روبینه و ازش کم گرفت وقتی دید دوباره آز داره باز به دست گل دخترم سوزن زد و رزای من از درد فریاد میکشید . وقتی دید چاره نداره تسلیم درد شده بود و اون صحنه جیگرم و ریش کرد لعنت به هر چی آدم بی دقت که تو کار درمانه . اینطوری بچه ی آدمو بدبخت میکنن . به هر حال گذشت و به خاطر دردی که رزا کوچولوم کشید بهش قول دادم بزرگ که شد یه خونه باربی براش بخرم.



 پ . ن : تبریک به دوست خوبم ندا بابت به دنیا اومدن گل پسرش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الی مامی آراد
11 تیر 92 18:11
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ آراد جونم بزنید و با دیدن عکس کد 290رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
ندا
14 تیر 92 19:09
سلااام عزیز دلمممم
خیلی خیلی ازت ممنونم دوست عزیزم ، مرسی گلم
خیلی خیلی ناراحت شدم به خدا اشکم دراومد ، الهی فدای رزای خوشگلم بشم ، حستو درک می کنم گلم ، پارسا هم به خاطر زردی مجبور شد سه بار خون بده که هر بارش اشکم در می اومد
قربون دختر خوشگلت بشم
نگران نباش ایشالا وزنم می گیره عزیز دلم


ممنون ندا جان بهت صد بار تبریک میگم نوزادت از اون جمله نوزاد هایی هست که به دل خیلی میشینه خدا حفظش کنه و قدمش برات مبارک باشه گلم .
ندا
14 تیر 92 23:06
وااااااااااااااااااااااااای عزیزمممممممی چقدر خوشحالم کردی گلم مرسی عزیز دلممممم یه دنیاا بوووووس واسه رزای گلم و مامان مهربونش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد