رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

شاه نی نی

نظر سنجی وبلاگی

1392/5/15 16:53
474 بازدید
اشتراک گذاری

دوست خوبم مامان ریحانهمن

رو به یک نظر سنجی وبلاگی دعوت کرد .من هم با کمال میل پذیرفتم. 

 

              1 -اگر ماهی از سال بودم؟

مهر

 2-اگر روزی از هفته بودم؟

پنج شنبه

3-اگر عدد بودم؟

یک

4-اگر نوشیدنی بودم؟

آب

5-اگر ثواب بودم؟

سرپرستی کودکان بی خانواده

6-اگر درخت بودم؟

درخت زرد آلو

7-اگر میوه بودم؟

نارنگی

 8-اگر گل بودم؟

رز

 9-اگر آب و هوا بودم؟

پائیزی

 10-اگر رنگ بودم؟

سبز

11-اگر صدا بودم؟

صدای موج دریا

12-اگر پرنده بودم؟

پرستو

13-اگر فعل بودم؟

می شود

 14-اگر ساز بودم؟

پیانو

15-اگر عضوی از بدن بودم؟

چشم

 16-اگر بخشی از طبیعت بودم؟

آبشار

17-اگر یک حس بودم؟

مادری

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه(مامان پارسا)
20 مرداد 92 8:39
هورا دوست جونم بالاخره اومد خیلی عالی بود جوابهات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد