رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

شاه نی نی

اولین سفر رزا و عکسهای سفر قسمت اول

1392/5/16 16:55
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوبم که در نبود من و رزا دراینجا بهمون سر زدین رزا اولین سفرش رو از تاریخ شب چهار شنبه 26 تیر 92 شروع و تا تاریخ 7 مرداد 92 به پایان رسوند . البته دوباره از تاریخ 10 مرداد به سفر رفت و در تاریخ 12 مرداد برگشت . تو این سفر رزا شهر های چالوس ، نوشهر ، رویان و نور رو دید . ما قبل از پارک جنگلی سیسنگان یه ویلا اجاره کرده بودیم که عکساشم براتون میذارم .

رزا جلوی گلهای خوشگل

 


 

رزا ایستاده در روی میز آلاچیق

 

 

رزا نشسته روی صندلی آلاچیق

 

 

رزا و آسمان

 


 

 

رزا و چال گونه هاش 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ی آبنبات
16 مرداد 92 20:11
ماشالله به رزا خانم خوشگل
ببوسیدش


ممنون خاله جون
ندا
17 مرداد 92 14:33
واای خدا فدای این دخملی خوشگل بشم من ، هزار ماشالا بدون اغراق می گم خیلی خوشگل و بانمکه
ایشالا همیشه به سفر باشید عزیزم ، ایشالا همیشه خوش باشید
از طرف من ببوس دختر گلت رو


ممنون ندا جان دلم خیلی برات تنگ شده بود اومدم پسر گلت رو دیدم خدا برات حفظش کنه . بوس
ریحانه(مامان پارسا)
20 مرداد 92 8:43
وای خدای من چه عکسای خوشگلی ازش گرفتید و چه قدر توی این چند وقت بزرگ شده و هزار ماشاا... ناز بخورمت این قدر عروسکی نازدونه
ریحانه(مامان پارسا)
20 مرداد 92 8:43
همیشه به سفر باشید و خوش
افسانه بیرامی
23 مرداد 92 13:30
الهی که من فداش بشم چقدر ناز شده ماشااله هزار بار میبوسمش ماکه عذر تقصیر داشتیم برای دیدنش توی همین روزا میام میبینمتون بووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد