رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

شاه نی نی

این روزها

1392/5/21 18:59
951 بازدید
اشتراک گذاری

رزا ی گلم،قند عسل مامان و بابا جدیدا وقتی یه چیزی طبق رایت نباشه میگی ن ن ن ن ن . جدیدا هم یه مدلی ذوق میکنی و نفس عمیق میکشی و زبونت رو میدی بیرون . دستت رو هم میبری زیر بالش و وقتی بلندت میکنیم بالش رو هم با خودت میاری بالا .
برای تقویت هوشت می گیرم بغلم و هر کاری میکنم برات توضیح میدم مثلا میگم حالا باید لباساتونو جمع کنیم . بریم اینا رو بذاریم تو کمد و....
نصفه شب هم که دائم بیداری و شیر میخوری . خواب هم که نداری . یه کوچولو میخوابی بیدار میشی.بهت کمکی کماکان شیر خشک میدم شیر خودم هم که هست. اما از هر غذایی هم یه نوک انگشت به دهانت میزنم. قدیمی ها میگن اگه ندین یه دفعه اسهال میگیره. چمیدونم. امروز یه کوچولو آبگوشت دادم بهت دور دهنت زرد شده بود دلم ضعف کرد.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ریحانه(مامان پارسا)
22 مرداد 92 8:29
قربون اون ذوق کردنت و شی شی خوردنت عروسک ناز
ریحانه(مامان پارسا)
23 مرداد 92 8:33
ای قربون اون خوابیدن نازت بشم. دیروز این عکسش باز نشد الان دیدم
ریحانه(مامان پارسا)
23 مرداد 92 15:50
بفرما خانم تشریف بیارید عجله ای فقط برا شما عکساشو گذاشتم بفرمایید بازدید.
ندا
23 مرداد 92 23:06
ای جووونم مثل فرشته خوابیده گل دخمل من خدا حفظش کنه عزیزدلمو عزیزم من شنیدم زیر 6 ماه نباید به غیر از شیر مادر یا کمکی چیز دیگه ای بخورن چون باعث می شه وقتی بزرگ بشن مشکلات گوارشی پیدا کنن چون هنوز روده و معدشون کامل نشده بتونه غذاهای دیگه رو هضم کنه
ریحانه(مامان پارسا)
24 مرداد 92 11:19
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد