رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

شاه نی نی

این روزها

1392/7/10 15:23
621 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز رسما اعلام کردم که بچه ندیده هستم.  وقتی آدم خودش مادر و پدر میشه هر حرکت بچه اش براش کلی جالب میشه من که نسبت به شما اینطوری ام با این که میدونم وقتی میگین با با با منظورتون پدرت نیست اما الکی به همسرم میگم باباش رزا شما رو صدا میکنه . فردا هم میبرمتون واکسن خدا کنه به خیر بگذره.
یک هفته ای هست که تو صندلی ماشین می شونمتون . خیلی هم دوست دارین و توش پز میدین.
سرلاک هم بهتون میدم فقط سرلاک برنج . سوپ و فرنی هم که میدادم. و پوره ی سیب زمینی که خیلی دوسش دارین .دمر هم که میشین . دیگه دیگه ....آها جدیدا هم پاتونو میگیرین مثل ساندویچ دو دستی گاز میزنین . یعنی نگاش میکنین و مثل شیر گرسنه صورتتون رو یه تکون به چپ و یه تکون به راست میدین و سریع می بلعین . کلی میخندیم بهتون. سرما خوردگیتون هم بهتر شده حداقلش خوبه که بهتر از من و پدرتون هستین یه کم فقط آبریزش دارین که امیدوارم خوب شین.
دختر گلم من و پدرتون بد جور عاشقتون شدیم یه لحظه نمیتونیم ازتون جدا شیم . البته من و بابایی هم این احساس رو به هم داریما .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

جیران بخشنده
10 مهر 92 15:45
سلام من جیران هستم 14 سالمه و از زمان بارداریتون وبلاگ رزا جون رو میخوندم دختر خیلی خوشگلی دارید


خوش اومدین امیدوارم شما هم روزی یه مامان خوب شی
ندا
10 مهر 92 17:32
فدای دخمل خوشگل بشم که کلی چیز یاد گرفته ، واای شهرزاد جون وقتی اسم واکسن میاد من کلی عزا می گیرم ، ایشالا به سلامتی واکسنش رو بزنید و تبم نکنه . خدا رو شکر سرماخوردگیش جدی نیست ، دخمل گلم رو از طرف من ببوسسس منتظر عکسای جدیدش هستم
جیران بخشنده
10 مهر 92 19:00
خیلی ممنونم

خواهش میکنم خانم از ته دل گفتم

مهشید
11 مهر 92 9:32
اصلا بچه خود آدم یه چیز دیگه س
هرجور و هر شکلی هم که باشه عزیزتزینه
به شدت حال میکنم فعلاتونو واسه رزا جان جمع میبندین
لذت میبرم


شما لطف دارید امیدوارم بتونم یه انسان درست و حسابی تحویل جامعه بدم
الهام مامان اوینا
11 مهر 92 23:50
ماشاا... چه ناز شده رزای عزیزمون...
انشاا.. که خیلی خوب پیش میره واکسن زدن رزا جون.. چیزی نیست نگران نباش عزیزم.. عکس های پست قبل را هم دیدم خیلی زیبا بودن و قشنگ.. براش اسپند دود کن عزیزم


ممنون گلم
ناهید
12 مهر 92 13:10
سلام عزیزم از قدیم گفتن هر بچه ای شصت پاشو بخوره جفتشو میخواد.
نمیدونم راسته یا نه اما چند مورد رو با چشم خودم دیدم.
ایشالا واکسنشون هم به سلامتی میزنی هیچی نمیشه.



جفتش که میشه پسمل
ندا
13 مهر 92 6:16
از واکسنش چه خبر شهرزاد جون؟
ندا
13 مهر 92 6:27
شهرزاد جوووووون تولدت مبارکککککککککککککک عزیز دلممممممم امیدوارم 120 سال زنده باشی و سایه پر مهرت بالای سر رزای خوشگلم باشه
ناهید(مامان امیرحسین)
13 مهر 92 9:49
خداحفظشون کنه براتون.

ممنون گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد