رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

شاه نی نی

واکسن 6 ماهگی

1392/7/11 14:06
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بردمتون پایش و قد و وزنتون رو اندازه گرفت . نمیدونم چرا اینجا که می آریمتون همه اندازه ها رو خیلی کمتر میگن . وزن 5960 رو گفت 5700 . پدرتون هم خیلی عصبانی شده بود به هر حال واکسنتون رو زدیم و شما خیلی گریه کردین اما زودتر از ماه های دیگه آروم شدین . این سری خیلی بهتر از ماه های قبل بودین و غیر از یک بار اصلا تب نکردین .همکارای مامانتون هم که من باشم برای شش ماهگیتون کلی لباس و عروسک و اینها براتون خریدن که همین جا ازشون تشکر میکنم .

 

پ . ن :این روزها رابطه ام با پدرتوت خیلی عمیق تر از قبل شده ، یه سری حرف ها و مسائل باعث شد دوباره جایگاه همو تو زندگی پیدا کنیم . خیلی خوش حالم که همسری مهربان و فهمیده مثل پدرتون دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

جیران بخشنده
15 مهر 92 15:27
الهی بمیرم خیلی درد داشت گل نازم


ممنون . درد که داشت اما رزا خیلی قویه
ریحانه(مامان پارسا)
16 مهر 92 15:05
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود جمع بودن بود و تفریقی نبود کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم لا اقل یک روز کودک می‌شدیم
ندا
16 مهر 92 19:09
فدای رزای خوشگلم بشم که واکسن زده کاش هیچ کدوم از این بیماریها نبود که فرشته هامون مجبور نشن به خاطرش واکسن بزنن و درد بکشن 6 ماهگیت مبارکککککککک رزای قشنگم خدا رو شکر که مشکلی پیش نیومد برای رزا شهرزاد جون منم 2 هفته دیگه واکسن 4 ماهگی پارسا رو می زنم خدا کنه اونم به خیر بگذره انشالا همیشه در زندگی شاد و خوشبخت باشید
مهشید
16 مهر 92 19:48
با پی نوشتتون حال کردم الهب همیشه خوب و خوش باشین
جیران بخشنده
17 مهر 92 20:10
قربونش بشم من


خدا نکنه
مامان باران
20 مهر 92 11:04
سلام خوشگلوی خاله ماشاا... بزرگ شدی هر چی هم بزرگتر میشی خوشگلو تر می شی بوس ابدار واسه شاه نی نی
مامان ایلیا
21 مهر 92 23:27
6 ماهگیت مبارک خوشگل خاله. مامانی خداروشکر که رزا جون زیاد اذیت نشد برای واکسنش. از طرف من بوووووووووووووووووسش کنید
ندا
23 مهر 92 18:53
مامان مانی
27 مهر 92 13:56
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد