رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

شاه نی نی

کارهای جدید

1392/11/5 16:16
513 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ، عزیز دل مامان و بابا که اونقدر تو دلمون جا باز کردین که دیگه دلمون نمیخواد جای شما رو به کسی دیگه بدیم . هر روز شیرین تر و با نمک تر میشین .روز به روز هم بیشتر وقت من و پدرتون رو به خودتو اختصاص میدین طوری که دیگه وقت نمیکنم بیام اینجا و از خودتون بنویسم .درپایان نه ماهگیتون  شدین7 کیلو با قد 75 سانت و دور سر 44. پایش گفت خیلی خوبه اما من میگم وزنتون کمه .

براتون حلوا و حلیم درست میکنم و آب میوه هم آب هویج و لیمو شیرین و موز و سیب میدم. جدیدا بستنی و خامه هم میدم که خیلی دوست دارین .

یه روز گوشت میریزم تو غذاتون یه روز مرغ .
سوپ میدم . توش برنج هویج و سیب زمینی میریزم . یه روز کدو حلوایی یه روز لوبیا سبز یه روز ماش یه روز عدس
کته میدم منتها مثل حلیم میکنم چون دندون ندارین هنوز . کته رو هم استانبولی میدم . کته عدس میدم. کته شوید میدم که همشونو توش گوشت هم میریزم
میان وعده هم خرما میدم انواع پوره ها رو میدم حریره بادام میدم .
میوه هم موز سیب آب هویج میدم .
مثلا موز رو با یه کم شیر له میکنم میدم .
تو همه ی غذاهاتون هم کره میریزم .امروز هم برات سرلاک گندم و شیر خریدم . اما چند روزی هست که غذا خوب نمیخورین که فکر کنم از دندوناتون باشه . 

 عاشق دستمال کاغذی هستین . اول خردشون میکنین و بعدمی برین سمت دهان خوشمزه. معنی دست دسی و سر سری رو می فهمین . و وقتی میگم انجام میدین .عاشق ددر هم هستین.و عاشق لپ تاب و هر چیز الکترونیکی مثل موبایل کنترل و تلفن بی سیم . نمیدونم چرا عروسک دوست ندارین .تعجب

 تو تخت خودتون میخوابید اما چون هنوز شیر خودمو میخورین تو اتاق مامان وبابایی میخوابین.

92/9/30 به روزئولا مبتلا شدین .و روز سختی داشتیم سوزن خوردین و کلی دردتون اومد یه کم ناز هم دارین به خدا قلبم زد بیرون راست میگه الیزابت استون اگه میخواهید قلبتان جایی خارج از بدنتان بتپد بچه دار شوید . قلبم داره از جا درمیاد به خدا . خیلی عذاب کشیدم وقتی یاد گریه هاتون می افتم قلبم میخواد سوراخ بشه . جالبه که خودم هم باهاتون گریه میکردم . ناراحت
یک هفته ای  غذای درست و حسابی نخوردین . اما الان بهترین . اولین بیماری که گرفتین همنام خودتون بودکه با تلاش های پیگیر من و پدرتون و مادر بزرگتون خوب شدین .

 در تاریخ 92/9/9به تنهایی نشستین. و الان دیگه راحت دراز میکشین . دمر میشین و خودتون دوباره مینشینین  عاشق کتاب خوندن هستین و اگه براتون کتاب نخونم چنان جیغی میزنین و پایی بر زمین میکوبین که نگو . هجا ها رو کامل میگین مثل: دد، بابا ،ماما و وقتی مخالف کاری هستین با اعتراض میگین نه نه نه نه  . گاهی  بعضی کارهایی رو که بلد بودین یادتون میره اما بعد یه مدت دوباره یادتون میاد . البته فکر کنم طبیعی باشه چو دائم در حال کشف اطراف هستین و ذهنتون خیلی درگیره .

تو رختخواب شبا مثل عقربه ی ساعت میچرخین . کمابیش بای بای میکنین. دس دسی و سر سری میکنین . دستتون رو میذارین رو لباتون و تکون میدین و با با با میگین. ددددد میگین مخصوصا وقتی کسی روسری سرش میکنه . بغل مامان بزرگ و پدرتون رو خیلی دوست دارین حتی بیشتر از من افسوس.
هر چی میدم میخورین و هیچی رو رد نمیدین  . جیغ های کلفت میکشین و لج میکنین و شکمتون رو میدین بالا . تا وقتی هم که کتاب قصه میخونم ساکت نگاه میکنین و گوش میدین. خیلی خوب آب رو از نی میکشین بالا . خیلی دوست دارم این لحظه رو لباتون خیلی ناز غنچه میشه .

هر چی بگم کم گفتم . هر روز بهتر از دیروز و من و پدرتون خدا رو به خاطراین رحمت الهی که نصیبمون کرده شکر گذاریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ندا
6 بهمن 92 10:55
هزاااار ماشالا به این دخملی با این کاراش بچه ها همینن شهرزاد جون ، پارسا هم هیچ علاقه ای به عروسکاش نداره ولی عوضش علاقه وافری به کنترل تلویزیون و موبایل و سیم و .... داره ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشه عزیز دلم فدای نه نه گفتنش بشم ماشالا هزار ماشالا زود به حرف افتاده از طرف من ببوسش دست مامان شهرزاد م درد نکنه با این همه غذاهای خوشمزه ای که واسه دخملی درست می کنه.
مامان شاه نی نی
پاسخ
ممنون ندا جان دستور غذاها رو گذاشتم گفتم شاید به درد مامانای دیگه بخوره
ناهید(مامان امیرحسین)
6 بهمن 92 13:00
هزار هزار ماشالله رزا جان خیلی کارهای جلوتر از سنش انجام میده. ماشالله قد بلند هم هست خدا حفظش کنه این بیماری که گفتی مامانی یعنی چی؟ ایشاللله همیشه سالم باشی جیگر خاله
مامان شاه نی نی
پاسخ
ممنون . ماشالله به گل پسرت والا نمیدونم مثل مخملک میمونه
خاله ی آبنبات
11 بهمن 92 13:12
ماشالله به دخمل ناز خدا حفظش کنه ببوسیدش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد