رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

شاه نی نی

سرما خوردگی در شب تولد بابا

1391/8/18 17:36
331 بازدید
اشتراک گذاری

امان از این سرما خوردگی که بی موقع اومد سراغ مامانم . تازه با این که واکسن آنفولانزا زده بود اما بازم مبتلا شد . حالا بابام هم داره میبرتش شمال و به مامان فرصت داده که تا شب با خوردن شلغم و لیمو شیرین و سوپ  خوب شه . اما مگه خوب میشه . بینی که کیپه و بدنشم درد میکنه . به هر حال شب تولد باباست و من خیلی خوش حالم از این که بابایی جونم تولدشه . مامانیم براش یه سوئی شرت خوشمل خریده با یه دسته گل کوچولو و ناز . مامان بزرگ و خاله ایم هم براش کادو گرفتن . بابایی دوستت دارم و این متن رو از اینجا تو دل مامانیم برات میفرستم تا تولدت رو تبریک گفته باشم . ایشالله سال دیگه سه تایی با هم جشن میگیریم .

 

 

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز…

روز میلاد…

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارک بابایی

******************************

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک بابایی جونم

******************************

هرسال وقتی19 آبان ماه هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن
از خودم می پرسیدم
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟….
و امسال که تازه دارم پا به زمین میذارم  فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که  زمینو
با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ….

تولدت مبارک بابای نازنینم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد