رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

شاه نی نی

چرا وبلاگمو دوست دارم.

1391/11/21 12:31
278 بازدید
اشتراک گذاری

پ . ن . مامانی :به دعوت مسافر کوچولو مانی که ازم خواسته بود چرا وبلاگمو دوست دارم اینبار پست میذارم . وبلاگمو دوست دارم چون حس میکنم خونه ی دلمه و  می تونم اینجا حرفهای دلمو بزنم و اونم راحت اجازه میده براش بنویسم .

اینجا راحت میتونم با دوستای خوبم ارتباط برقرار کنم و به قول آبنبات جون حتی فامیل هم میتونه بیاد اینجا رو ببینه و از همه مهمتر این که اینجا مثل یه دفتر خاطرات میمونه که میتون روزمرگی ها رو توش بنویسم . و در نهایت این که نی نی خوشگلم از بدو تشکیلش میدونه مامان و باباش تو این مدت که اونو بزرگ کردن چی کارا براش کردن و یه خاطره ی خوب از اون دوران رو هم داره.

مثلا میدونه که امروز من برای سونوی ماه هشتم میخوام برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

جینجر
21 بهمن 91 14:54
مبارکه خیلی تکمیل بود


مرسی گلم
خاله ی آبنبات
21 بهمن 91 20:59
کدوم خاله ی آبنبات؟ پست خوبی بود ولی من که چیزی نگفته بودم...
خاله ی آبنبات
23 بهمن 91 11:06
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد