رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

شاه نی نی

درد ودل با رزا

1391/11/29 1:18
422 بازدید
اشتراک گذاری

رزا ، دختر نازم امروز وارد ماه نهم شدم. الان كه دارم اينها رو براتون مي نويسم داري تكون ميخوري. مامان قربونت بره ناز گلم . امشب كلي من و بابات سر به سر هم گذاشتيم و جات خالي خنديديم. دست پدرت رو گذاشتم روي شكمم تا حركت هاي شما رو حس كنه. ديگه خوابيدن برام سخت شده. پاهام ميگيره و استخوان هام خشك ميشه. ماشاالله سنگين شدين و منم درد ها رو به خاطر گل رويتون تحمل ميكنم. امشب به پدرت گفتم دارم كم كم به آرزوم نزديك ميشم. گفتم اگه رزا بدونه كه آرزوي منه چقدر خوش حال ميشه.به پدرت گفتم در عمرم اينقدر حس خوش بختي نداشتم. پدرت گفت خيلي از زن ها اين حس رو تجربه نمي كنن. دو تايي با هم خدا رو شكر كرديم و براي تمام كساني كه در آرزوي ني ني هستن دعا كرديم تا اين حس رو تجربه كنن. خدايا شاكرم به خاطر لطفت. خدايا ممنونتيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مانی مسافر کوچولو
1 اسفند 91 9:30
ایشا... این دوران هم به سلامتی سپری میشه نی نی میاد تو بغل مامان وباباش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد