رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

شاه نی نی

و این روزها

1392/9/14 20:56
531 بازدید
اشتراک گذاری

داره میگذره . هر روز شب میشه و رزا بزرگ تر میشه . دیگه بعضی هجاها رو میگه . مثل دددد بابابابابا ماماماما و نه نه نه نه . دندوناش هنوز در نیومده . یه کوچولو میشینه و خیلی جدیدا جیغ میزنه . امروز اولین برف زندگیش رو دید و باهاش عکس انداخت .

زندگیمون میگذره و من برای همه ی داشته ها و نداشته هام از خدا ممنونم

این لینک رو میذارم برای همه ی کسایی که مثل من از خدا ممنونند .دانلودش کنید .

 

trans  دانلود آهنگ جدید سیاوش شمس به نام خوشحالمtrans  دانلود آهنگ جدید سیاوش شمس به نام خوشحالمtrans  دانلود آهنگ جدید سیاوش شمس به نام خوشحالم

mp3 – 320

Siavash – Khoshhalam

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

جیران بخشنده
16 آذر 92 11:12
آهنگش خیلی قشنگ بود
مامان شاه نی نی
پاسخ
ممنون خانم .
شکوفه
16 آذر 92 20:24
سلام عزیزم.خوبین؟رزا جون چطوره؟ هشت ماهگیش مبارکه. خیلی دوست دارم بیشتر بهتون سر بزنم ولی با وجود نینی کوچولوم و مانی اصلا نمیشه. خیلی وقت کم میارم. رزا کوچولو رو ببوسین. راستی اگه ممکنه لطف میکنین عنوان وبمو تو لینکاتون تغییر بدین؟ ممنون میشم. اسم جدید وبمون هست*مانی و پانی*نینی های ما مرسی خانمی
مامان شاه نی نی
پاسخ
ممنون لینک شدین
ناهید(مامان امیرحسین)
19 آذر 92 13:24
روز و روزگارتون خوش
ندا
21 آذر 92 5:02
وااااای خدا فدای حرف زدنش بشم من شهرزاد جون من شنیدم که بچه هایی که دیر دندون در میارن دندونای سالمتری خواهند داشت خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش
مامان شاه نی نی
پاسخ
ممنون ندا جان . منم همینو شنیدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد