رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

شاه نی نی

مسابقه آدم خوارها

1392/7/1 17:32
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا یه مسابقه با هم برگزار میکنیم و اسمشم گذاشتیم مسابقه ی آدم خوارها یا کی کیو زودتر میخوله ؟ دونه دونه اسم تماشاچیا رو میگیم و بعد میگیم با شرکت رزا و مامانش  بعد میگیم یچ دوو سهههههه و بعد شروع میکنیم دهان ها مونو باز میکنیم ولپ همو مثلا گاز میگیریم.وسط مسابقه هم هی جو میدیم و با هیجان میگیم ببینیم کی کیو زودتر تموم میکنه.. خیلی کیف میده.
جدیدا هم با دهانتون پوف میکنین و وقتی من میگم موتور رو روشن کن محکم تر صدا در میارین.

 

پ.ن.1:امروز اولین روزی بود که برگشتم سر کارم نمیدونین وقتی از سر کار برگشتم رزا چی کار میکرد دستشو انداخته بود دور گردنم و دهانش رو چسبونده بود به صورتم به خدا داشت منو میبوسید. طفلکم بیخودی میخندید. از ذوقش بود.

پ.ن.2:امروز رزا رو بردم پیش دکتر محتشمی تو توانیر.خیلی ازش خوشم اومد کارشم خوب بود قشنگ معاینه کرد تا پوشک رزا رو هم باز کرد خدا رو شکر بچم آبرو نگه داشت و پی پی نکرده بود. خیلی هم خوب با دکتر ارتباط برقرار کرد و کاررو به اونجا کشوندکه دکتر باهاش بازی کرد. دکتر خوبی بود . من تا الان ٥ تا دکتر برای رزا عوض کردم از این راضی تر بودم. برای لاغری رزا بردیمش که گفت بچه تون یه کم زبر و زرنگه و اکثر بچه های هوشیار لاغرن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ناهید(مامان امیرحسین)
3 مهر 92 7:15
واقعا بچه های هوشیار لاغرن؟ پسر من لاغره ولی خب تحرکش خیلی زیاده خیلی هم زبر و زرنگه. ولی دلم مخواد یه کم تپل تر بشه


دکتر به من اینطوری گفت من خودم هم همینطور حدس میزدم
ندا
3 مهر 92 10:37
واااااای خدایاااا رزا بوووس یاد گرفته ، خوشبحالت شهرزاد جون، از طرف من رزای خوشگل خاله رو هزار تا ماچش کن .
اصلا نگران وزنش نباش عزیزم مهم قد و دور سره که رشد کرده باشه
منم 2ماه دیگه برمیگردم سرکار ولی پارسا رو با خودم می برم
خدا رو شکر که از دکترش راضی بودی ، دکتر پارسا هم خوبه ما ازش راضی هستیم .
بووووووس به روی ماه رزای و مامانش


ای ندا جان ما رو تف تفی میکنه ما هم فکر میکنیم بوس کرده دلمونو خوش میکنیم
ریحانه(مامان پارسا)
4 مهر 92 7:57
مسابقه
مهشید
5 مهر 92 21:40
عجب بخور بخوری شادیهای زندگیتون سرشار
ناهید
6 مهر 92 23:19
سلام عزیزم .ماشالا به این رزای ناز نازی.دوسش دارم.
نگران لاغری نباش ایشالا تپل هم میشه.



خدا از دهانتون بشنوه ناهید جان
شکوفه
8 مهر 92 13:55
سلام مامان رزا.خوب هستین؟ دخمل کوچولوتون خوبه؟ اتفاقی با وبتون آشنا شدم. ماشالا خیلی دخمل نازی دارین. خدا حفظش کنه. اگه افتخار دادین به ما هم سر بزنین. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم. برای رزا کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد