رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

شاه نی نی

عکس های جدید رزا

1392/7/2 17:31
2,256 بازدید
اشتراک گذاری

 

اگه گذاشتین ما یه چرت بزنیم


 

آقا یه بنزین به این کالسکه ی ما بزن . لیتری چند ؟

 

 

فای چه ذوقی داره علوس شدن

 

 

اینم یه پوزیشن جدید

 

 

دختر بندری تو مال منی !

 

 

من و استیکرهای اتاقم

 

 

 

پ ، ن : دختر گلم این روزها از زیبا ترین روزهای من و پدرته . هر روز شاهد بزرگ شدنتون هستیم (هر چند که وزن نمیگیرین) اما خوب هر روز یه کار جدید یه حرکت جدید و خاص من و پدرت رو به وجد میاره . براتون صندلی ماشین گرفتیم و وقتی میشینین روش میخواهین کمربند هاشو بخورین . باهاتون بازی آدم خوارها رو میکنیم و وقتی تنها میذاریمتون اونقدر جیغ میزنین تا من یا پدرت بدویم سمتتون. شیر میخورین و دنبال شیرت دهانتون رو میچرخونین و من نصف شب دلم نمیاد که سیرابتون نکنم. خوابیدنتون رو دوست دارم مثل فرشته ها میخوابین . عزیز دل مامان کهجدیدا با دهان کوچکتون پوف میسازین غلت میخورین و با پاهای کوچیکتون تمرین قدم زدن میکنین.

میدونم دلم یه روز برای این روزها خیلی تنگ میشه . میدونم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهشید
29 شهریور 92 9:21
آقا ما بیایم خواستگاری؟


وای مردیم از خجالت
مامان ایلیا
29 شهریور 92 14:29
واااااااااااااااااای خدا چه عسلی شده این ناز خانم.
دلم میخواد بغلش کنم و یه عالمه بچلونمش هر چند که دلم نمیاد!!!
یه عالمه بوووووس برای رزای خوشگلم


رزا هم دوست داره خاله اش رو بغل کنه

ریحانه(مامان پارسا)
30 شهریور 92 9:04
قربون این پوزیشینهای جدیدت بره خاله ،عاشق این تریپاتم عروسک خیلی عکسات خوشگلن ناناس خاله


شرمنده میکنین خاله ریحانه

سارا
30 شهریور 92 15:11
سلام مامان رزا.خوبین؟
کوچولو خوبه؟خدا حفظش کنه.
اتفاقی با وبتون آشنا شدم.
توی پستای قدیمیتون دیدم که تو بیمارستان مصطفی خمینی زایمان کردین.
منم ماه آخر بارداریمه و یکی از بیمارستانای دکترم همون جاست.
میشه لطف کنین بگین که از بیمارستان راضی بودین و اینکه اون موقع هزینش چقدر شد؟بیمه داشتین؟
اسم دکترتونم اگه ممکنه بگین.
ممنون میشم.خیلی برام مهمه که راضی بودین یا نه.آخه به احتمال خیلی زیاد منم همون بیمارستان برم.
من وبلاگ ندارم.اگه امکان داشت همینجا جواب بدین لطفا.
بازم ممنونم.


سلام سارا خانم .
امیدوارم بارداری خوبی داشته باشی و همچنین یک زایمان خوب. دکتر من خانم هاشمی جم بود که فوق العاده از ایشون راضی بودم و هیچ مشکلی برام پیش نیومد خدا رو شکر متخصص بیهوشیم دکتر رستمی بود که فوق العاده متبحر بودن به طوری که من نه سر درد گرفتم نه کمر درد از بیمارستان و پرسنلشم راضی بودم فقط سعی کن خیلی ازپرستارها تشکر و عذر خواهی کنی بیشتر به کارت میرسن یه شبانه روز بیشتر اونجا نیستی و من فکر نمیکنم برات مشکلی پیش بیاد خدایی من راضی بودم . تو قسمت خاطرات وبلاگ میتونی خاطرات زایمان منو بخونی در مورد بیمارستان اونجا زیاد گفتم . ممنون که سر زدین .
ندا
31 شهریور 92 3:14
وااااااای عزیز دلمممم
ایشالا عروس بشی خاله
قربونش بشم بازم مثل همیشه خوشگل و ناز شده .
شهرزاد جون منم همیشه از یه جهت نگران بزرگ شدن پارسا هستم میگم دیگه این روزای نوزادیش بر نمی گرده و به قول شما واقعا دلمون واسه این روزا تنگ می شه.
رزای گلم رو مثل همیشه از طرف من ببوس مامانی


فدات شم خاله ندا جون

مهشید
1 مهر 92 8:52
پسر ما کچله
کچلا شانس دارن
پولدار میشه بعدنا
اجازه بدین دیگه


بفرمائین اما آخه رزا هم کچله

ندا
1 مهر 92 19:15
مهشید خانوووووووووووووم حالا هی هیچ چی نمی گم بزرگواری می کنمااااا
من خیلی وقت پیش قول رزا رو به پارسا داده بودم
به این آقا امید بگید که بره یه جای دیگه دنبال دختر بگرده


وای رزا چقدر خاطر خواه داشت من نمیدونستم . پاشنه ی در کامپیوترم شکست
nahid
1 مهر 92 19:40
سلام عزیزم.سلام به رزای نازم ایشالا عروس بشی خوشگل من
سارا
2 مهر 92 0:42
سلام مامان رزا.ایشالا که خوب باشین.هم خودتون هم کوچولو.
خیلللی ممنونم از راهنماییتون.
آخه راستش برای من مقدور نیست که بیمارستان خصوصی برم.
ولی تو مطب دکترم بعضی از بیماراشون میگفتن که بیمارستان خوبی نیست.به همین خاطر من نگران شدم.
اگه امکان داره میشه بگین حدودا هزینتون اون موقع چقدر شد؟البته در صورت امکان.
بازم ازتون ممنونم.خیلی زیاد.
رزا کوچولو رو ببوسین.
مرسی


سارا خانم خیالتون راحت باشه من که راضی بودم انگار مد شده پول بیشتر بدن مجبورن بگن راضی بودیم .
من چون بیمه بودم فقط 190 دادم . هزینه ی دکتر هم که به کنار . موفق باشین
سارا
2 مهر 92 19:30
سلام.بازم ممنونم از راهنماییتون.
شما خیلی هزینتون خوب بوده.
به نظرم بیمه تکمیلی داشتین.
من بیمه تامین اجتماعی دارم.
حتما سعی میکنم که اونجا برم.
خیلی لطف کردین.
رزا کوچولو روببوسین.مرسی


خواهش میکنم بله ما تکمیلی داشتیم . ممنون . امیدوارم زایمان راحتی داشته باشین.
ناهید(مامان امیرحسین)
3 مهر 92 7:18
چه علوس نازی خداحفظش کنه واستون
مامان عاشق
3 مهر 92 11:20
ای جونوم دختر بندری عین دختر ما ریزه میزست اما عیب نداره سالم باشن
پانی از کلوب فروردینیا!
14 مهر 92 0:55
شلام شلام کوشولو کوشولوی موچولو جیگرت برم با این پوزیشنات دخملک دست عکاسمون درد نکنه که شکار لحظه ها میکنه واقعا بوووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد