رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

شاه نی نی

روزها در گذرند .

1391/6/5 18:03
347 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی من به یمن قرص ها حالش بهتر شده . فردا میخواد برای سلامت فلب من بره سونو . امیدوارم که صدای تلپ تلپش رو بشنوه . این روزها بهتر میگذره .

 

 

پ .ن مامان :چنذ روزی خیلی برام سخت میگذشت . حالم بد بود و خیلی حالت تهوع داشتم . الان بهترم دکتر بهم قرص ضد تهوع داده که هر 12 ساعت یکی میخورم . آلو زیاد  میخورم و تمایلم به غذا بهتر شده . امروز برای مدتها برای پدرت ماکارونی پختم . فردا باید برم صدای قلبت رو بشنوم عزیزم .  الان اندازه ی یک لوبیای کوچکی. دوستت دارم نی نی نازم . سالم باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 13:46
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد