رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

شاه نی نی

این روزهای رزا

1392/11/16 18:05
736 بازدید
اشتراک گذاری

 

 فای آدم تعجب میکنه ها !

 

پیش به سوی مامان ...

 

 

سفید برفی و هفت ....

 

 

بذار دعوات کنم !

 

 

من از اولم بالش بغل میکردم .

 

 

و این هم غذای رزا

 

 

مامانم میگه اینجا مثل فرشته ی مهربون شدم .

 

 

از خواب پاشدم پشت بابایی نشستم.

 

 

ببینیم تو وبلاگمون چه خبره؟

 

 

وای بابا نخور مال منه...

 

 

دست مامانم هم خوچولوئه ها

 

 

چیه خوب . وایسادم!

 

 

و این هم رزا و بلزش...چی بزنم براتون؟

 

 

 پ . ن :اولین دندون رزا در تاریخ ١٦ بهمن ٩٢ سر زد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان مانی مسافر کوچولو
21 بهمن 92 15:47
سلام ماشا.. بزرگ شده
مامان شاه نی نی
پاسخ
ممنون
جیران بخشنده
22 بهمن 92 18:25
قربون خنده قشنگت تو عکسا بشم رزای خوشگلم
شکوفه مامان مانی و پانی
28 بهمن 92 12:06
سلام عزیزم.همگی خوبین؟ ماشالا رزا جون بزرگتر شده.تازه موهاشم بیشتر شده. عزیز دلم اولین دندونت هم مبارک باشه گلم.
مامان عاشق
30 بهمن 92 18:34
ای جان چه نمکی شده هزار ماشالااا
مامان مانی مسافر کوچولو
5 اسفند 92 16:06
بازم عکس خوشجل بزا
ندا
9 اسفند 92 16:00
وااای خدا چقدر دلم برای این دخملی تنگ شده بود هزار ماشالا روز به روز بزرگتر و بانمک تر می شه مروارید خوشگلش مبارککک ایشالا به سلامتی باشه از طرف من ببوسش
دوست قدیمی مامانش خخ
14 فروردین 93 12:14
ماشاللللللللللللاهچه دخمل ناز سفیدی ای جووووووووووووووووووووونممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد