رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

شاه نی نی

درد ودل

1391/6/26 11:11
395 بازدید
اشتراک گذاری

پ .ن .مامان : کودک دلبندم وقتی پای به سن گذاشتم از من دوری نکن وقتی پیر شدم نگو مادرم چقدر غر میزند نگو حوصله اش را ندارم . فکر نکن که من قدیمی فکر میکنم وقتی دستانم برای گرفتن چیزی لرزید کمکم کن وقتی از پله نتوانستم بالا روم زیر لب غرولند مکن . کودکم میدانم بیماری های دوران کهنسالی من عصبیت میکند میدانم از دست خواسته های بچه گانه ی من کلافه میشوی اما بدان این روزهای سخت را به خاطر به دنیا آوردن تو تحمل میکنم . این شب بیداری ها و این درد های طاقت فرسایی که جانم را از من میگیرد به عشق تو می پذیرم . این که معده ام سراسر روز به هم ریخته است و دردی که در اندام های کوچکم به هم میپیچد . و پدرت که با نگرانی چشم به من میدوزد و از این که نمیتواند کاری کند آه میکشد . کودکم به خاطر وجود نازنینت همه را به جان میخرم . وقتی پیر شدم بدان که این تن رنج دیده است که اکنون چروکیده از ناملایمات زندگی این گونه در هم پیچیده شده . وگرنه من هم مثل تو جوان بودم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان و بابا
26 شهریور 91 11:49
ناراحت نباش عزیزم به قول مامانم حالا دیگه وقتشه تا بفهمی بهشت زیر پای مادران است یعنی چی؟ تمام این ناملایمت ها رو با فکر کردن در مورد اون روزی که نی نی گلت صحیح و سالم بغلته سپری کن ایشالا هرچه زودتر حالت بهتر میشه غصه نخوری ها واسه نی نی ضرر داره
مامان و بابا
26 شهریور 91 12:00
یه نظر گذاشتم نفهمیدم سیو شد یا نه؟ ___________________ ناراحت نباش عزیزم به قول مامانم حالا دیگه وقتشه تا معنی جمله بهشت زیر پای مادران است رو بفهمی این سختی ها رو با فکر کردن به روزی که نی نی گلت صحیح و سالم تو بغلته سپری کن غصه هم نخوری ها واسه نی نی ضرر داره
شیدا مامان پانی
28 شهریور 91 16:30
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها اموزش تزیینات سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184
شیدا مامان پانی
30 شهریور 91 18:56
سلام خاله جون ممنون بهمون سرزدی منم امیدوارم همینطور بشه چون اگه پیر شیم تنها امیدمون بچه ها هستن البته دختر من که خیلی مهربونم ایشالله نی نی تو هم خاله اینجوری بشه
رویا
8 مهر 91 14:03
سلام مبارکت باشه الهی وبلاگتم نازه برا من دعا کن نینی دار شم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد