رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

شاه نی نی

خاطره ی تلخ بارداریم .خدا دوباره نی نی ام رو بهم داد .

1391/12/20 18:22
1,746 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب رفتم تو حمام جوهر نمک ریختم. اصلا حواسم نبود روش مایع سفید کننده پاشیدم. دو تا نفس کشیدم ریه ام ترکید. همسرم هم خونه نبود. با بدبختی خودمو رسوندم حیاط،اما مگه نفس بالا می اومد. زنگ زدم شو شو و تاپیک زدم از بچه های نی نی سایت کمک خواستم. تمام تنم خیس عرق بود. نی نی ام هم طفلک چه وولی میخورد. گریه ام گرفت. تمام گلو و بینی ام میسوخت. گفتم تمیز کننده ها رو میریزم بعد شو شو میاد میشوره. چه میدونستم دو تا نفس کله پام میکنه. به دکترم زنگ زدم. کلی دعوام کرد و گفت برو اورژانس صدای قلب نی نی رو چک کن و اکسیژن بذار. همسرم اومد دنبالم بیچاره تو راه هم یکی بهش زده بود اما هیچی نشده بود. خلاصه منو برد اورژانس و سریع رفتیم زنان و خوشبختانه نی نی قلبش خوب میزد. رفتیم دکتر که اونم شربت اکسپکتورانت داد و نیم ساعت هم زیر اکسیژن بودم. شکر خدا الان حالم بهتره .   این شد یه خاطره ی تلخ از بارداریه من . بره برنگرده . 

خدا روشکر نی نی خوشگلمو دوباره بهم داد.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لاله
20 اسفند 91 22:10
سلام عزیزم خدا پدرت رو رحمت کنه. حتما اون هم خیلی خوشحاله. از اینکه اومدی وبلاگم ممنون. انشالله به سلامتی زایمان کنی
ناهید
21 اسفند 91 14:08
من رمز میخوام.از خوندن تیتر نگران شدم
ندا
22 اسفند 91 11:34
سلام دوستم من نتونستم مطلبتونو بخونم ولی امیدوارم دیگه از این به بعد همیشه زندگیتون سرشار از خوشی و شادی باشه و مملو از خاطرات شیرین
ناهید
23 اسفند 91 22:37
salam azizam khodara shokr be kheyr gozasht.dige az in kara nakona......man bejoz shoma chiz dg estefade nemikonam kheyli zarar dare.movazeb bash
ندا
26 اسفند 91 14:24
واااای چه کاری کردی تو دختر ، موهای تنم سیخ شد، الهی شکرررررررررررکه اتفاقی نیافتاده بیشتر مراقب خودت باش عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد