رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

شاه نی نی

امروز از روزهای بده

1391/11/30 15:22
357 بازدید
اشتراک گذاری

امروز حالم خیلی بده نگران. کلافه شدم و از درد استخوان هام نمیتونم تکون بخورم . شما هم که دائم وول میخوری و به اندامم فشار میاری. شب ها نمیتونم بخوابمخمیازه و تا پدرت نیاد نمیتونم از جام بلند شم . دختر گلم نمیدونی چقدر منتظرم به دنیا بیائی و محکم بغلت کنم . تو چشم پدرت ناراحتی رو میبینم . می فهمم که دلش برای من و شما می سوزه و دوست داره که زودتر هر دومون خلاص بشیم اوه. مامانیه گلم خوب رشد کن و سلامت بیا تا من و بابایی خوش حال بشیم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله ی آبنبات
30 بهمن 91 17:00
به زودی روزهای خوب از راه می رسه
ناهید
3 اسفند 91 21:23
سلام عزیزم خوبی؟نی نی خوبه؟تاریخ زایمانت کیه؟طبیعی یا سزارین؟
ناهید
6 اسفند 91 14:25
سلام عزیزم من سزارین 14 فروردین
ندا
6 اسفند 91 15:50
سلام عزیزم ایشالا به همین زودی ها بارت رو به سلامت زمین می زاری عزیزم و با یه لبخند زیبای دختر قشنگت تمام سختی رو فراموش می کنی . مواظب خودت باش
ندا
8 اسفند 91 9:50
سلام دوست عزیزم با اجازه و با افتخار لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد