رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

شاه نی نی

سنگین شدم

1391/11/14 16:20
615 بازدید
اشتراک گذاری

پ . ن . مامانی : دخترم دیگه از سنگینی نمیتونم راه برم . روزا خسته و کلافه و شبها از تن درد و خواب رفتگی عضلات اعصابم به هم ریخته . لگد هاتو حس میکنم و با هر حرکتی که میکنی خوش حالم که سالمی و بابات انگشتشو تو هوا مثل موج تکون میده یعنی نی نی تکون میخوره و وقتی میگم آره بغلم میکنه . چند روز پیش مچ باباتو گرفتم رفتم دیدم داره با عشق و علاقه به اتاقت نگاه میکنه . دیگه بد حور منتظر اومدنتم . میخوام لبای نازتو ببوسم.امروز از صبح خوابیدم . دیشب خونه ی خاله ات بودیم نمیدونم زیاد خوردم یا نه که امروز اصلا حالم خوب نیست . خیلی قلقلی و گرد شدم . پاهام مثل توپ شده و وقتی میخوام راه برم احساس می کنم روی یه چیز مدور راه میرم الانه که بیفتم . ماما قربونت بره رزای قشنگم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آنی
14 بهمن 91 23:38
سلام خسته نباشی مامانی این روز ها هم با تمام سختی هاش می گذره و به زودی نی نی نازت رو بغل میکنی و یه دنیا لذت میبری
مامان ماني مسافر كوچولو
16 بهمن 91 11:40
ني ني بوس
خاله ی آبنبات
18 بهمن 91 12:16
مامان ماني مسافر كوچولو
19 بهمن 91 18:22
شاه ني ني جان تو مسابقه دعوتت كردم بدو بيا البته اگه حال داري
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد