رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

شاه نی نی

معاینات هفته 34

1391/12/14 17:42
300 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم دکتر . مثل همیشه فشار خون و صدای قلب شما رو چک کرد و گفت که قلبش خیلی خوب میزنه . فدای اون قلب کوچولوتون بشم من . وزنی نگرفتم چون فکر میکنم که هر چی میخورم شما ازم میگیری . بخور مامانی خوشگلم نوش جانت .دکتر نامه ی پذیرش بیمارستان رو بهم داد و برای 15 فروردین برام وقت گذاشت . قرار شد با بابائیت بریم و بیمارستان رو از نزدیک ببینیم.

ساک بیمارستانت رو بستم . لباساتم شستم و وکیوم کردم تا آماده باشه که اگه خدایی ناکرده اورژانسی شد آماده باشیم . تا یک ماهه دیگه میایی بغلم گل ناز ما .  میخوام زودتر بایی تا شیطوونی کنی . .

میخوام بفرستمت کلاس موسیقی .

ببرمت پارک تاب  سوار شی و عکاسی و نقاشی یادت بدم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مانی مسافر کوچولو
14 اسفند 91 18:52
سلام چقدر برنامه داری واسه نین ی ایشا.. این ماه هم به سلامتی میگدره هر روز میگدره بیشتر دوست داری هر چه زودتر بغلش کنی بوس واسه شما و نینی ما رو هم موقع زایمان دعا کنید میگن اجابت میشه دعای ما هم پشت شما واسه سلامتیتون دوست خوبم
الهام مامان آوینا
15 اسفند 91 3:42
خصوصی
ندا
15 اسفند 91 11:22
واااااااااای ایشالا به سلامتی عزیزم ، هر موقع می شنوم یکی می گه ساک بیمارستان رو بستم اشک تو چشمام جمع می شه ، به امید خدا تا 1 ماه دیگه دختر قشنگت میاد تو بغلت ،خیلی مواظب خودت و رزا خانم خوشگل باش .
ناهید
15 اسفند 91 13:05
سلام ایشالا انتظارمون به زودی سر برسه.روزهای آخر خیلی دیر میگذره.موقع زایمان برای من دعا کن. منم یادت میکنم.
ندا
15 اسفند 91 13:59
می خواستم یه سئوال ازتون بپرسم ، یادمه شما گفته بودید که مشکل منو دارید یعنی کبدتون چربه ، می خواستم ببینم که دکتر برای این مورد بهتون دارو داده یا اینکه مثل من فقط گفته که از لحاظ تغذیه باید رعایت کنید ؟؟ میخواستم ببینم این مورد بعد از زایمان هم ادامه داره ؟؟ ممنون می شم به سئوالام جواب بدید
خاله ی آریسا
16 اسفند 91 10:03
سلام ایشالله نی نی ناز و خوشگلتون به دنیا میاد تا به زندگیتون رنگ تازه ببخشه راستی به وب آریسای ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد