رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

شاه نی نی

ماه نهم

1391/12/10 12:57
297 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم . گل زندگی من و بابا . این روزها دردای زیادی رو تحمل میکنم . دیگه ماه نهم هستم و به زودی گل رویتون رو میبینیم.پدرت دیشب میگفت من عذاب میکشم میبینم رنج میبری اما به خاطر شما نازدونه ام تحمل میکنم . جاتون تنگ شده و دیگه نمیتو نید مثل قبل خیلی شیطونی کنید . و خودتو یه طرف خودتونو جمع میکنید . الهی من فداتون بشم دختر رویاهای من که آرزوهامو برآورده کردی . خیلی برنامه ها براتون دارم . می خوام یه پرنسس باشی و همه کاری براتون میکنم تا یه دختر نمونه تحویل پدرت بدم . البته پدرت هم خودش حواسش به شما هستا . رزا کوچولوی ناز مامان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ندا
12 اسفند 91 11:43
ایشالا به همین زودی ها تمام سختی و رنج دوران بارداری تمام میشه و راحت می شی عزیزم ، البته این روزا هم با تمام سختی هاش بازم شیرینه ، خوشحالم که همسرتون هم درکتون می کنه ، مواظب خودت و دختر نازت باش
ندا
13 اسفند 91 14:06
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد