رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

شاه نی نی

آخرین شب

1392/1/10 22:03
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

رزا دختر گلم . ملکه ی خانه ی من و بابایی. امشب آخرین شبیه که تو دلم هستین . از یه طرف از دیدنتون خوشحالم . از یه طرف این که پاره ی جگرم رو دارن ازم جدا میکنن ناراحتم.
یاد این جمله ی الیزابت استون افتادم که میگفت : بچه‌دار شدن تصمیم خطیری‌ست. با این تصمیم می‌گذارید که قلب‌تان تا ابد جایی در بیرون و دوروبر تن‌تان بطپد.
قلب من و بابا جون از همین الان بهتون خوشامد میگم .
تنتون سلامت. اقبالتون بلند و صالح باشید. آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لاله
10 فروردین 92 23:14
سلام انشالله که با نی نی صحیح و سالم میاین خونه و عکسش رو میزاری اینجا.
ناهید
11 فروردین 92 11:49
salam azizam eshala be salamti nini biad baghalet .manma 5roz dg hanoz vaght daram,baram doa kon
ندا
12 فروردین 92 16:12
خدایاااااااااااااااااااااا پشت و پناهشون باش دوست گلم هر وقت تونستی ما رو از احوال خودت و رزا خانم گل بی خبر نذار
خاله ی آبنبات
12 فروردین 92 22:33
قدم نورسیده مبارک... حتما تا الان دیگه به دنیا اومده و چشمتون روشن شده... امیدوارم سال خوبی داشته باشید در کنار رزا خانم
لاله
13 فروردین 92 23:13
سلام عزیزم. مبارک باشه تولد فرزندت ایشالله که عروسش کنی. من با اجازت عکسشو توی کلوب نی نی سایت بچه های فروردین ماه دیدم خیلی ناز و ملوسه خدا حفظش کنه. یادت باشه هرروز اسفند براش دود کنی. از طرف من کوچولوی نازت رو ببوس.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد