رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

شاه نی نی

نوروز مبارک

1391/12/29 20:13
837 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو می شود ، زمین نفسی دوباره می کشد

برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند

و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…

کجا ایستاده ایم.سهم ما چیست؟

نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و

چون همیشه امیدوار وسال نومبارک

 


 

 

 

رزا دختر نازم از همین جا من و بابایتون سال نو رو بهتون تبریک میگیم و امیدوارم که امسال با اومدنتون عشق رو تو دلامون صدچندان کنی.

دیروز مامان بزرگیت و خاله جون بزرگت برای من و بابایی عیدی آوردن برای شما هم یه قاب عکس آوردن .

امیدورام که خوشت بیاد وقتی به دنیا بیایی عکسهاتونو میگیرم و میذارم داخلش.

عیدت مبارک خانم کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا
30 اسفند 91 5:01
برات سالی سراسر همه خوشی و برکت ارزو میکنم
لاله
5 فروردین 92 0:17
سلام عزیزم. سال نو مبارک ایشالله به سلامتی صحیح و سالم و به موقع نی نی دنیا بیاد. همه سختی ها رو تحمل کردی دیگه چیزی نمونده. این روزها هم میگذره. این هم واسه دختر خوشگلت
لاله
7 فروردین 92 23:35
سلام سال نوی شما مبارک باد ایشالله به سلامتی فرزند گلتون به دنیا بیاد و چهره زیبایش رو ببینیم.
ندا
9 فروردین 92 22:10
امیدوارم 6 روز دیگه دختر گلت صحیح و سالم بیاد تو بغلت و سالی سرشار از سلامتی و خوشی و خرمی برات آرزومندم دوست عزیزم
مامان پسملی
10 فروردین 92 1:03
سلام و سال نو هزاران بار مبارک گلم امیدوارم خوشبخت بشی و با اومدن رزا کوچولو زندگیتون پر از رنگ وبوی عشق تازه بشه من هم مثل شما از همسرم دو سال بزرگترم سال پیش پسرم 25 فروردین به دنیا اومد اصلا هم نشون نمیده که من بزرگترم و یا اینکه بخواد تو زندگیمون مشکلی پیش بیاره دقیقا مثل خودت خانواده همسر من هم زمان عروسیمون نبودن اما همه چی الان عالیه خوشبخت باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد