رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

شاه نی نی

یک ماهگی

1392/2/11 14:10
737 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 11 اردیبهشت بود و یک ماهگی شما . ماشالله خیلی نازو خوشگل شدین . جدیدا یه کم کولیک دارید که من و بابا رو از ساعت 8 به بعد مشغول کرده البته زیاد گریه نمیکنید اما 5 دقیقه به 5 دقیقه یه جیغ میزنید که دل من و بابا ئیتون غش میره . بغل پدرتون راحت ترین چون دستاش بزرگه و راحت تو بغلش جا میشی . بردمت دکتر که دو تا قطره داد کولیک پد و کولیک ایز که اونا رو میخوری بهتری. برات آرزوی سلامتی دارم خانمم .

اینم عکس یک ماهگیتون

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عاشق
18 اردیبهشت 92 17:24
دختر ما هم تا قبل از واکسن دو ماهگی از درد های کولیکی به خودش میپیچید. اما خدا رو شکر بعد از واکسن بهتر شد. منم داروهاشو قطع کردم.
ندا
19 اردیبهشت 92 14:43
فدای دستمال سرش بشم من چقدر بهش میاد دخملی ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه
ناهید
20 اردیبهشت 92 18:35
سلام عزیزم.خوبی؟نگران نباش ایشالا وزنش خوب میشه.برای کولیک هم خودت مراقب غذات باش.پیاز و حبوبات و سبزی زیاد نخور.من هنوز هم غذام از بقیه جداست.البته امیر هم کولیک داره اما زیاد اذیت نمیکنه.فقط شب بیداری هاش اذیت میکنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد