رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

شاه نی نی

باز هم عکس های جدید رزا کوچولو

1392/2/19 15:50
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

روی مبل نشستم و هر لحظه امکان افتادنم هست

یه کم خیالم راحت تره آخه مامانم نزدیک تره 

اینجا خیلی ذوق کردم 

اینجا هم معلوم نیست یه چیز ترش فکر کنم خوردم 

از فضا اومدم و از دیدن زمین متعجبم 

اینجا مهندس شدم و دارم نظریه ام رو ابراز می کنم 

اینجا روی بعضی ها که میگن اگه دماغ نداشتی عینکت رو کجا میذاشتی رو کم کردم .

اینجا دارم به مامان و بابا پز میدم 

اینجا هم دیگه بابا منو بغل کرده و یاد آوری کرده بهم که هنوز خیلی کوچولوم. 

 خوب دیگه بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ندا
19 اردیبهشت 92 14:40
واااای خدا ، آدم دلش می خواد بخورتش ، چقدر نازززززززززززززززززه ماشالاااااا قربون خنده ش بشم من ، ای جانممممم ، عینک دودیشو ببین ، هزار تا بوووووس واسه فرشته کوچولو
مامان مانی مسافر کوچولو
20 اردیبهشت 92 17:13
Fبچها زود بزرگ میشن نازییییییییییییی
مامان محمد امين
21 اردیبهشت 92 19:38
عزيزم چقد ناز ميخندي خانوم كوشولو
افسانه
22 اردیبهشت 92 13:44
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد