رزارزا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

شاه نی نی

دو ماهگی

1392/3/11 18:59
701 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز دو ماهگیتون تموم شد . بردمتون پایش و واکسن دو ماهگیتونو هم زدیم .

خانم دکتر واکسنیه داشت قورتت میداد . کلی تو رو بغل کرد و باهات حرف زد .

امروز حالتون خیلی بد بود . دائم تب داشتین و من و مامان بزرگت پاشویه ات میکردیم .

ماشااله 12 سانت هم به قدتون اضافه شده . اما یه کم وزنتون کمه که باید جبران بشین .

4 ساعت به 4 ساعت قطره استامینوفن دادم و کمپرس سرد کردم . امیدوارم زودتر خوب شی گل نازم .

اینم عکس دو ماهگیتون



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

asal
12 خرداد 92 18:59
سلام من خیلی خوشم اومده از وبتون من 12 سالمه و اینم ادرس وبم من 3 تا وب توی نی نی وبلاگ داشتم حذف شد ممکنه مال شما هم حذف شه برید توی میهن بلاگ بزنید راستی اینم ادرس وبم در مورد هنر هست :www.asaljam.mihanblog.com اگه خواستی منو جزء لینک ها و پیونداتون کنید و بیاید وبم و بگید لینکم کردید و من جزء پیونداتون شدم منم شمارو لینک میکنم هروقت گفتید منم میکنم و نظر توی وبم زیاد بدید دوتا یا سه تا یکی ممنوع× باییییییییییییییییییییییییی
ندا
12 خرداد 92 19:14
ای جووونم خوب این دخملت خوردنیه دیگه ، هزار ماشالا خیلی نازه
آخههه پس این مدت که نبودی علتش مریضی رزا جونم بوده ، ایشالا که زودتر خوب بشه
مواظب خودتو و گل دخترت باش و از طرف من ببوسش


مرسی ندا جان . کی میری برای زایمان؟ من همچنان نمیتونم نظر بدم.
لاله
13 خرداد 92 4:10
سلام دوماهگی رزاکوچولو مبارک... چقدر ناز و خوشگله. ایشالله سالم و سلامت باشه.
انشالله دیگه تبش تا الان قطع شده باشه


ممنون.
به وبلاگت اومدم اما با بلاگفا مشکل دارم نمیتونم تو وبت نظر بدم . امیدورام خدا نی نی تو حفظ کنه
ندا
13 خرداد 92 17:02
فدات بشم عزیزم ، به خدا اصلا مهم نیست ، همین که سر می زنی برای من خیلی با ارزشه
تاریخ زایمانم شد 2 تیر برام دعا کن عزیزم
رزا رو هم از طرف من ببوس ، ایشالا که 120 ساله بشه دخملون
این روزا واسم خیلی دیر می گذره ، دردامم خیلی زیاد شده ولی چه میشه کرد باید فقط تحمل کنم ، دیگه تا زایمانم 19 روز بیشتر نمونده.
بوووووس

روزای آخر خیلی سخته و شیرین اما مطوئن باش دلت برای این رووزا تنگ میشه
سارا
18 خرداد 92 17:34
دوستم
رزا رو به انگلیسی rosa
مینویسند نه roza
میتونی تحقیق کنی
و بعد اصلاح کنی نوشته ات رو !



میدونم عزیزم اما منظور من از نوشتن رزا به صورت فینگلیش بود.
ممنون از تذکرت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه نی نی می باشد